вторник, 27 февруари 2018 г.

АдораБелчета, красива ли е вечерта Ви? Моята е прекрасна - с чаша ароматен приятно топъл чай, шеги и Любов.. ☕🍮💖 А като заговорих за Любов (за първи път ми е, нали :) ) вижте подсказката за поста, който съм Ви подготвила за утре. 🔜 Това е един изцяло #нов #артикул в портфолиото ни, изработена вече десетки пъти, но непоказван до сега. 💎 И първият, който избрах да Ви покажа, е свързан с една Голяма Любов, която ме плени и съм щастлива, че имах честта да работя, вдъхновена от нея. 😍 Но стига съм писала, повече ще има утре сутринта. За това не забравяйте да надникнете и да видите и прочетете за какво точно говоря. 🔍💻📌 А сега - наздраве! (с моя чай) и спокойно и топла заснежена февруарска вечер Ви желая. ❤ Adorabella Защото красотата е начин на живот!


from Adorabella http://ift.tt/2HMOYtb
via IFTTT

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!