петък, 23 февруари 2018 г.

АдораБелчета, прекрасен да е денят Ви. Може да няма слънце навън, но това не пречи да се усмихнем, да зарадваме някого, да бъдем мили и така ние да бъдем Слънцето за хората около нас.. нали? ☉🌞 И в тон с днешната снимка-подсказка, ако трябва да бъда честна, ще Ви призная, че все още чета приказки и гледам анимации. Не заради някой друг, а заради себе си. Дори често докато творя вместо музика, избирам някоя любима анимация. 🦄💖 Някъде прочетох, че за всеки човек идва момемт, в който ще е остарял достатъчно, че отново да започне да чете приказки... Е, аз не мисля, че съм остаряла толкова, по-скоро все още по детски обичам магията, която приказките крият.. и никога не съм спирала да я обичам. 📖 И ще Ви призная още нещо - това е тайната ми против неизбежното остаряване 😀 И на това се дължат всичките ми радости и проблеми - категоричната вяра в доброто, в хората, в красивото, в любовта... да, като цяло във всички тези 'магически' ценности, заложени в приказките 🦄💖 П.с. * ако искате да видите целия проект от тази снимка, надникнете отново малко по-късно днес - когато звездите вече се виждат на небето 🙃 ✨ Adorabella Защото красотата е начин на живот!


from Adorabella http://ift.tt/2sPeRFa
via IFTTT

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!