неделя, 10 април 2011 г.

Картички от 8-ми март - част 1


Добър вечер на всички :) Пиша една бърза публикация, че от 4 часа пиша някакъв доклад и направо пръстите ми залепнаха по тези копчета.. А и имайки предвид, че съм си традиционалист(учудващо, нали :) и си предпочитам старите ми приятели- листа и химикалката.. таа можете да си представите голямата забава, която настава, докато съм принудена да пиша на клавиатура за по-дълго време.. 
Това са много малка част от картичките, които направихме за 8-ми март. Предполагам, че ще публикувам и някои от останалите. За сега толкова. А .. виждам, че и една Първомартенска се е наместила измежду 'женските'. Нека си стои и тя - все пак е за Баба Марта, а и тя е жена нали.. :))))
Айде лека и мека от мен. 




1 коментар:

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!