сряда, 16 юни 2010 г.

One Special GIft



Вчера, докато разглеждах новите картички на Нана, силно ме грабна идеята за тефтерче и химикал. И нямаше как да я подмина туко-така. Е, това е крайният резултат, а целият 'комплект' (без тефтера) :) подарих на майка ми. Страшно много се зарадва, а сега ми остава да спретна един и за баша ми, но в по-малки размери :) Идеята е наистина невероятна и при първа възможност и аз ще се сдобия с такава придобивка :)) (и то не с 1 :) Това е за сега... Започвам с изработката на книгоразделители, тъй като отдавна ми се върти в главата нещо подобно, а сега и Двете Елши ни предизвикват именно на тази тема. Не знам дали вече не съм изпуснала срока, но въпреки това ще си направя няколко. Както знаете доста чета напоследък :) Чао чао :)







My TIme To Craft - Xtra Special (for my Mom)  8-22.06




Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!