понеделник, 21 юни 2010 г.

One LIttle Bird

Ехооо :)) Как сте днес.. Аз съм много щастлива, тъй като днес получихме наградата си от Ким.. невероятна е и нямам търпение да я изпробвам. И едновременно с добрата новина публикувам и новата ми картичка. Много отдавна имам тези хартии, но досега не бях правила нищо с нито една от тях .. и ето как се вписаха идеално и трите в комбинация :) а това пиленце е идеалното допълнение - не е ли голям сладур :)) доста му обърках оцветяването поради липсата на добро осветление - само от лаптопа :)) и днес като го видях на дневна светлина останах мало разочарована, но има и такива моменти :) Но като цяло е много сладурска и свежа, нали :)) айде стига съм писала толко, че ме чака още 1 публикация :)

Paper Play - Sth Old (the papers) - 17.06

Поръчки

За ПОРЪЧКИ и повече информация, моля посетете Фейсбук страницата на ателие AdoraBella и пишете лично съобщение или e-mail! Благодаря!